fredag 8 januari 2010



Jag har konstiga perioder ibland och har kommit in i den perioden nu. När mat inte smakar gott och jag lever på typ kaffe och vill inte ha mat. Innan kom alltid min mammas kompisar och frågar hur jag har gått ner i vikt så snabbt. Men det känns ju jobbigt att säga att det är bara låta bli och äta. Och dom svarar alltid tillbaka att dom önskar också dom kunde låta bli och äta men dom kan inte för dom älskar mat så mycket. Men nu har jag lärt mig att jag måste äta nåt iaf, så nu lever jag på Special K flingor och broccoli.

Love love Broccoli

1 kommentar:

  1. oh I know how you feel!
    I perioder lever jag på broccoli, d är asgrymt o asgott. bara 30 kcal per 100 g så man kan äta hur mkt som helst. k spec har jag aldrig fastnat för, är ingen flinga.
    Men d här m en mors vänninor! D brukar klämma på mina höftben och skrika saker på polska!

    Fast jag har supit som fan d senaste månaderna o ja....!

    SvaraRadera